Oftest stillede spørgsmål

Neden kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål. Du kan gennemse en kategori eller søge efter et relevante søgeord.

Forsendelse og levering

Hvor meget koster levering?

denne side kan du læse alt om leverancer, leveringstider og fragtomkostninger

Hvor lang er leveringstiden?

denne side kan du læse alt om leverancer, leveringstider og fragtomkostninger

Bliv målt op

How do I choose a size?

We do not offer standard sizes. All our garments are made to measure. Please use our measurement tools to create a measurement profile. First time orders are covered by our comprehensive perfect fit guarantee.

Hvad er Size:me applikationen til smartphones?

Tailor Store Size:Me er en body scanner til smartphones, der hjælper dig med at starte med skræddersyet tøj på den nemmeste måde. Med kun to billeder, din højde og din vægt beregner Size:Me body scanner alle dine målinger lige så præcist som en professionel skrædder med et målebånd. Size:Me Body Scanner er tilgængelig på App Store og Google Play Store og er helt gratis at downloade og bruge. Når den er installeret, skal du blot følge instruktionerne, og vi tager os af resten.

Hvordan fungerer Size:Me body scanner?

Installer Size:Me applikationen på din smartphone og følg de nemme trin-for-trin instruktioner. App'en får adgang til dit smartphone-kamera og beder dig om at tage to billeder. Derefter bliver du bedt om at indtaste din højde og vægt. Appen sender automatiskt billederne og oplysningerne til Tailor Store. Herfra oprettes en Size:Me profil, som du kan bruge, når du bestiller en Tailor Store skjorte.

Hvor nøjagtig er Size me-appen?

Tailor Store har udviklet en algoritme, der bruger dine fotos, højde og vægt for at opnå meget præcise målinger. En head-to-head studie har vist, at disse er sammenlignelige med målinger taget af en professionel skædder.

Hvordan skal jag stå, når Size:Me tager billeder?

Stå lige, afslappet og med din torso i en naturlig position.

Hvordan skal jeg klæde mig når Size:Me tager billederne?

Vi anbefaler, at du bærer tøj, der tydligt viser konturerne af din kropp.

Hvorfor har I brug for min vægt og højde?

Disse tal hjælper vores algoritme til at opnå præcise målinger. Hvis det er nødvendigt, kan du give en estimeret vægt - et par kg forskel påvirker ikke nøjagtigheden af din målprofil.

Hvad sker der, hvis mit tøj ikke passer?

I det usandsynlige tilfælde, at dine mål viser sig at være mindre end perfekte, bedes du kontakte Tailor Store kundeservice. Hvis det er første gang du bestiller, udskifter vi dit tøj gratis. Se vores Perfect Fit-garanti .

Betaling

Tilbyder I rabatter?

Rabatter sendes via e-mail til vores medlemmer. Bliv medlem og gå ikke glip af eksklusive tilbud.

Mit gavekort blev ikke accepteret. Hvad skal jeg gøre?

I så fald bedes du kontakte vores kundeservice. Angiv hele koden, som står skrevet på gavekortet, samt beløbet.

Hvordan kan jeg betale med mit gavekort?

I kassen kan du indtaste din gavekortkode, og du har mulighed for at indtaste flere koder, hvis du har modtaget flere gavekort. Hvis du ikke bruger det fulde beløb, bliver det resterende beløb gemt på gavekortet. Næste gang du handler her på hjemmesiden, benytter du dig blot af den samme kode.

Generelle spørgsmål

Tilbyder I kundeservice over telefonen?

For at opretholde en lav omkostningsstruktur har vi besluttet at kun tilbyde kundesupport via e-mail. Vi stræber altid efter at besvare din forespørgsel inden for 24 timer, mandag til fredag. Modtager du ikke et svar fra os inden for den givne tidsramme, bedes du venligst kontakte os på ny.

Tekstiler

Hvor kan jeg lære mere om tekstiler?

Click here to learn more about fabrics. You can also browse our fabrics library by clicking one of the following links: Shirt fabrics, Suit fabrics, Polo shirt fabrics, Chino fabrics.

Ordreplacering

Jeg har lige bestilt en vare, men jeg ønsker at ændre min bestilling. Hvad skal jeg gøre?

Skriv venligst en mail direkte til vores kundeservice og fortæl os, hvilke ændringer du gerne vil foretage. Eftersom en ordre kan gå i produktion relativt hurtigt, er det vigtigt, at du sender din besked til os hurtigst muligt, så vi kan nå at ændre i ordren, før vi skærer i den ønskede tekstil.

Jeg vil gerne bestille en gave til en anden person. Hvad skal jeg gøre?

Vil du gerne være sikker på, at gaven når frem til den rigtige adresse, skal du ændre adresseoplysningerne i din profil. Indtast her adressen for den person, du ønsker at sende varen til. Dette er især vigtigt, hvis du ønsker at bestille til nogen, der bor i et andet land end dig selv. Husk, at adresser i andre lande kan medføre ændringer i valuta og skat. Ændr først adresseoplysningerne på ny, når pakken er blevet afsendt.

Hvad er den hurtigste måde at bestille et gavekort på?

Du kan vælge Download som leveringsmetode, hvorefter gavekortet vil være tilgængeligt som en pdf-fil, efter at ordren er blevet placeret og betalt. Vi sender også automatisk en e-mail med filen til den e-mailadresse, der er angivet under din profil. Hvis du bestiller et gavekort til nogen, der bor i et andet land, skal du huske at skifte til det pågældende land for at få den rigtige valuta på gavekortet.

Hvordan bestiller jeg igen med det samme design uden at skulle starte forfra?

Det er ligetil. Log ind på din kundekonto og gå til dine tidligere ordrer. Klik på den beklædningsgenstand, som du ønsker at genbestille og valgmuligheden kopier skjorte/chinos/etc. til designeren vil vises. Klik, og dit tøj vises i designeren. Nu kan du enten ændre detaljer i design og mål eller bare lægge varen i din indkøbsvogn med det samme. Bemærk venligst, at ikke alle tekstiler og designmuligheder vil være tilgængelige. Er det tilfældet, vil et pop-up vindue informere dig herom.

Kan jeg gemme min indkøbskurv/mit design?

Tilføj de ønskede beklædningsgenstande til din indkøbskurv. Sørg for, at du er logget ind. Nu gemmes dit tøj automatisk i din indkøbskurv de næste 14 dage.

Etik og socialt ansvar

Hvor er ert skræddersyet tøj produceret?

Vi producerer alle skræddersyede produkter i en skrædderbutik, der ejes og drives af os i Sri Lanka. Vi har personligt ansat samtlige medarbejdere, og vi har derfor et komplet overblik over arbejdsforhold, lønninger og miljøforhold etc. Som følge heraf kan vi garantere, at alle produktionsprocesser udføres under fair forhold. Læs mere.

Hvor stammer tekstilerne fra?

I øjeblikket køber vi stof fra førende leverandører i Indien, Kina og Sri Lanka. Alle vores leverandører har aftalt og underskrevet vores Code of Conduct. Læs mere.

Reklamation og returneringer

Jeg har lige pakket min skjorte op, og den har nogle pletter. Hvad skal jeg gøre?

Vask venligst tøjet i henhold til vaskeanvisningerne uden brug af ekstra behandling eller blegemiddel. Skulle der stadig være en plet, så send et billede til vores kundeservice, så vi kan undersøge dette nærmere.

Jeg bestilte noget tøj, og det passer ikke. Hvad skal jeg gøre?

Bare rolig, vi hjælper dig! Hvis du har bestilt tøj, der kan vaskes derhjemme i henhold til vaskevejledningen, skal du først gøre det. Hvis tøjet stadig ikke passer, bedes du kontakte kundeservice og sende os nogle billeder af dig iført tøjet (bagfra og forfra). Stå oprejst og afslappet med begge arme hængende løst ned ad siderne. Førstegangsordrer er dækket af vores Perfect fit-garanti. 

Jeg vil gerne returnere varen. Hvad skal jeg gøre?

Since all our custom garments are made to order from your design and your measurements (even those that are design suggestions) these cannot be sold to anyone else and cannot be returned. If it is your first order you can use our perfect fit guarantee. Please send a couple of pictures of yourself wearing the garment (front and back) to our customer services department. Stand straight with your arms relaxed and include a message describing your problem.

Non-custom items can be returned or exchanged within 14 days. Please see the terms and conditions for more details.
Send the unused items in their original packaging to:

Tailor Store Sweden AB
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sweden

You are responsible for the returned goods until it reaches us. Order number or customer number must be clearly included in the return. Please also advise if you wish to have a refund or to exchange the merchandise for something else. If you choose to return a complete order, we will refund the original shipping cost. You must however pay for the return shipping cost.

Privatliv og cookies

Dette websted bruger cookies til grundlæggende funktionalitet, analyse og markedsføring. Foretag et valg nedenfor inden du fortsætter.


Læs mere i vores Privatlivspolitik